Představte si, že chcete koupit nemovitost, například rodinný dům, a tak kvůli tomu obracíte svou pozornost na mnoho realitních i inzerentních webů, prohlížíte jednu nabídku za druhou a u žádné z nich nenacházíte to podstatné, co by vaše rozhodování koupit či nekoupit – důkladně podpořilo. Mnoho realitních makléřů i samotných majitelů objektů, které je zadávají do inzerátů, totiž prodává domy a byty podobně, jako dámskou obuv nebo jízdní kola – pořídí několik základních fotografií, pokud možno se záběry na to nejatraktivnější, co je zde na prodej, a tím to hasne.

interiér domu

Tito lidé předpokládají, že se některý zákazník „chytne jako štika na udici“, a že přece jen nabízené „zboží“ zakoupí, ale domy nejsou jízdní kola a k rozhodnutí koupit či nekoupit vede mnohem delší cesta. Může se pak snadno stát, a realitní praxe to také potvrzuje, že na základě dvou zajímavých fotografií si zájemce sjedná prohlídku domu, obětuje kvůli tomu celou sobotu, protože dům je od jeho bydliště vzdálen sto padesát kilometrů, a po příjezdu na místo je očividně zklamán, protože to zásadní na fotkách prostě nebylo – nebylo tu patrné, že hned za pozemkem vedou stožáry velmi vysokého napětí, že jeden ze sousedních domů je vysloveně přilepený na dotčený pozemek, že vnitřní prostory jsou ve skutečnosti mnohem menší, než co zobrazuje fotka atd.

prohlídka bytu

Chcete-li korektně prodávat nemovitosti, získávat skutečné zájemce a zároveň šetřit čas nakupujícím i sami sobě, nabídněte svým zákazníkům vizualizaci nemovitosti. Necháte vytvořit virtuální prohlídku, která zobrazí celý objekt zevnitř i zvenčí ze všech úhlů pohledu, jako kdybyste se fyzicky nacházeli přímo tam. Virtuální prohlídka nemovitosti v podstatě nahradí fyzickou prohlídku a každý zájemce se může již z domova zodpovědně rozhodnout, zda má o koupi zájem, či nikoli.